הלקוח: רשת ה-DIY האמריקאית Lowes, אחת משתי הגדולות בארה"ב
המשימה: להרחיב את פעילות השיווק שלה מעבר לפרסום הרגיל ולהגיע לקהל חדש וממוקד של משפחות שמבקשות לשפץ את הבית לבד (בלי קבלן מקצועי) ובתקציב נמוך.
הפתרון: הרשת הקימה בלוג בשם Creative Ideas, שכולו מוקדש לרעיונות כיפיים ומלאי השראה לבית – שאפשר לעשות בעלות שמרבית האנשים יכולים להרשות לעצמם. במגזין אפשר למצוא כתבות כמו "רעיונות למייקאובר באמבטיה", "איזה צבעים מתאימים למטבח שלכם" ו"כך תבנו שולחן פיקניק לילדים".
למגזין נלווה גם ערוץ יוטיוב פופולרי ובו המון סרטוני How to חמודים וכן סדרה בשם The weekenders ובה בכל פעם מומחה Lowes עוזר למשפחה אחרת לשפץ את ביתה בתוך סופשבוע אחד. הסדרה זכתה להצלחה מטורפת עם מאות אלפי צפיות בכל פרק.
אז מה יוצא ל-Lowes מכל זה?
- ערוץ חדש לגמרי במשפך השיווקי, שמביא
קהלים סופר-רלוונטיים שחלקם לא היה מגיע אליהם אחרת. הגולשים מגיעים לאתר של Lowes, נצבעים – ואפשר לטרגט אותם בהמשך בקמפיין Remarketing ולהמיר אותם ללקוחות באחוזים גבוהים יותר מכל קמפיין אחר. - יצוב הרשת כמומחית מספר אחת בשדרוג הבית בתקציב שווה לכל נפש. הגולשים לומדים להכיר את מוצרי הרשת, ובפעם הבאה שיחשבו על שיפוץ – סיכוי גבוה שיפנו ל-Lowes.
- שיפור מטורף ב-SEO: אנשים שיחפשו "שיפוץ בתים" ומילים נלוות יגיעו לעמודי תוכן שווים והסיכוי שיקליקו עליהם גדול משמעותית משיקליקו על מודעות Search.
גם בישראל זה יכול היה לעבוד נהדר עבור רשתות כמו הום סנטר, אייס ואפילו איקאה – כדי להגיע לקהלים ישראליים רלוונטיים שמתעניינים בשיפוצים.
למגזין Creative ideas