הלקוח: ג'נרל מוטורוס.
הסוכנות: iProspect.
המשימה: לציין 60 שנה למותג "קורבט" ואת ההשקה של Corvette Stringray.
הפיתרון: אתר אינטראקטיבי שלוקח את הגולש למסע בין הדגמים והאבולוציה של קורבט – עד לדגם האחרון שנכלל בבריף. כדי לעודד מעורבות של הגולשים האתר אפשר להתאים ולשנות את המכוניות וירטואלית לפי הטעם האישי של כל גולש. האסטרטגיה התמקדה בשלושה שווקים: בריטניה, גרמניה וסין. את הפרויקט האינטראקטיבי קידמו באמצעות בלוגרים, משפיענים וקידום ממומן באתרי אקטואליה (באמצעות טאבולה).
התוצאה: מאות גולשים התאימו אישית דגמי קורבט אהובים.