הלקוח: ג'ינס ליוויס.
הסוכנות: The Moment.
המטרה: לקדם את שירות התפירה המותאמת אישית של מותג ההלבשה ליוויס בקרב צעירים ברשתות החברתיות.
הפיתרון: סדרת רשת בה בכל פרק מתלווים הצופים לכוכב רשת אחר בפסטיבל כלשהו בעולם. כל פרק נפתח בהתארגנות הכוללת לבישה של פריט לבוש מותאם אישית של ליוויס וממשיך לתיעוד של היום שלהם. היום כלל הרפתקאות כמו רכיבה על אופניים, טיסה או אפילו גלישה על רולרבליידס. עיקר הקמפיין היה חברתי עם שילוב של תוכן גולשים.
התוצאה: עלייה של 113% בצפייה בתכני הווידאו של ליווייס, עלייה של 100% אחוזים בכמות הסרטונים שנצפו עד הסוף (Video completion rate) ונרשמו תגובות חיוביות רבות ברשתות החברתיות שהסתכמו בעלייה של 650% באינגייג'מנט.