תוכן בינוני הוא מחלה קשה, והפתרון הוא לא מה שאתם חושבים

גם אתם סובלים מטקסטים לא מספיק טובים באתר או בבלוג שלכם? במצגות? בדוחות? במיילים פנים ארגוניים? במקום לקחת שוב "כותב תוכן" ולהתאכזב, מה שאתם באמת צריכים זה שירותי עריכה

"יש לי מלא טקסטים שיווקיים באתר שאני לא מרוצה מהם"
"השקעתי בהקמת בלוג לחברה אבל הכתבות לא מספיק טובות"
"הלוואי שהיה מישהו שיעבור על כל המצגות שאנחנו מכינים במשרד וישפר את התוכן שלהן"

אני יודע, אתם בטח סופר-מזדהים עם המשפטים האלה. בין אם אתם עובדים בתאגיד ענק ובין אם בחברה בינונית או אפילו קטנה – תוכן בינוני הוא מחלה קשה ממנה סובלים מרבית הארגונים.

רבים מחפשים את הפתרון בדמות "כותב תוכן" כזה או אחר, או סתם מבקשים מאחד העובדים "לעבור על הטקסטים". התוצאה, במקרים רבים, לא מספקת בלשון המעטה.

מה שלא הרבה אנשים יודעים הוא שלפתרון שהם מחפשים יש שם: "עורך". בטח שמעתם את המילה הזו לא מעט פעמים, אבל לא ממש הבנתם: מה בעצם עושה עורך?

בקצרה: עורך טוב הוא קוסם. הוא יודע לקחת כל תוכן בינוני, ללוש אותו כמו בצק, להפיח בו רוח חיים ולהוציא תחתיו סיפור טוב יותר, קל להבנה ומעניין פי כמה.

כמי ששימש כעורך בכלי תקשורת גדולים (בין השאר ידיעות אחרונות ומעריב), אגלה לכם סוד שמור היטב: העורך הוא הרבה יותר חשוב מכל כותב, מוכשר ככל שיהיה. בעיתונות, למשל, מקבלי ההחלטות האמיתיים הם העורכים ולא הכתבים.

כתבים אמנם מביאים את החומר, מראיינים בשטח וכו', אבל מי שאחראי על המוצר הסופי שהקורא רואה – משלב ההחלטה על מה ייכנס לעיתון ועד שיכתוב הטקסטים ואריזתם לקוראים – הוא העורך. לכן האנשים החשובים בתקשורת הם "עורך ידיעות אחרונות", "עורך וואלה", "עורך חדשות 12" וכל היתר.

אם נקביל זאת לעולם הבנייה, אז עורכים הם האדריכלים – וכתבים הם קבלני הביצוע.

ולמה אני מספר לכם את כל זה? משום שאנחנו בפבלישרז – סוכנות תוכן שמורכבת מעורכי עיתונות בכירים לשעבר בתקשורת – השקנו לאחרונה שירות חדש שנועד לפתור את מרבית בעיות התוכן הקיימות בחברות וארגונים: שירותי עריכת טקסטים לפי שעה.

מה שאנחנו מציעים ללקוחות הוא פשוט: קנו מאיתנו בנק שעות עריכה, וקבלו לשירותכם עורכי עיתונות מעולים – כולם בוגרי כלי התקשורת הגדולים בישראל ובהם מאקו, וואלה, ידיעות אחרונות ועוד. כשעבדנו בתקשורת, ערכנו את התכנים שכולכם צורכים ביומיום באתרים הגדולים בישראל. עכשיו אנחנו נעניק את אותם השירותים וברמה הגבוהה ביותר – לתכנים הארגוניים שלכם.

אז מה העורכים שלנו יעשו בשבילכם?

את כל מה שאין לכם זמן, כוח ויכולת לעשות בעצמכם כדי לשפר את רמת התוכן בארגון שלכם.

מה למשל?

נערוך ונשדרג כתבות ומאמרים בבלוג החברה; טקסטים שיווקיים באתר ("אודות", "המוצרים/שירותים שלנו" וכו'); מצגות פנימיות ומצגות ללקוחות או ספקים; מיילים חשובים; תוכן פנים ארגוני; מיתוג מעסיק; ניוזלטרים; דוחות מכל הסוגים; עמודי נחיתה; עמודי רישום; עמודי איסוף לידים באתרי אינטרנט; טורי אורח להפצה למערכות תקשורת; תמלול סרטונים ועריכת אייטמים מתוכן וידאו. בקיצור הכל.

ואם אתם סתם צריכים ייעוץ בנושא תוכן?

גם זה יכול להיכלל בבנק השעות: ייעוץ תוכן לפי שעה וליווי תוכן בהקמה של אתרים.

באילו שפות אנחנו עובדים?

שירותי העריכה שלנו מוצעים בשפות עברית ואנגלית.

רוצים לקבל חוות דעת של העורכים שלנו על התכנים שלכם (ללא עלות)? צרו קשר

he_ILHebrew