הלקוח: Chelsea FC
הסוכנות: John Brown Media
המטרה: לרתק למסך אוהדי כדורגל צעירים בני 8-12 תוך הגברת הנאמנות למועדון הכדורגל "צ'לסי".
הפיתרון: תוכן משכנע בפלטפורמה אינטראקטיבית שילדים אוהבים. לעבוד בפורמטים מגוונים כדי לעורר אינגייג'מנט וקידום אורגני. הוקם מגזין ילדים בשם "Bridge Kids" שיוצא מודפס פעם ברבעון ומתקיים שאר הזמן באינטרנט. האתר מבדר, מחנך ומעסיק ילדים. הם מקבלים שם חדשות, כתבות וידאו, משחקים, הסברים לגבי אימונים, הדרכת מיומנויות וכתבות על תזונה לצד אלבום מדבקות אונליין עם קלפים מתחלפים לאיסוף של שחקני המועדון. שתי הפלטפורמות מכילות מידע ברמה ובהיקף ידידותיים לילדים. כדי לקדם את המגזין נוצרה דמות בשם "סטאמפורד האריה" והיא מלווה את הילדים באתר ובמגזין המודפס.
התוצאה: משך הזמן הממוצע לביקור באתר עומד על יותר מ-6.5 דקות, יותר ממאה אלף יוניקים בארבעת החודשים הראשונים, יותר מ-12,500 משתמשים רשומים. כמות המנויים לילדים עלתה לשיא של כל הזמנים.