פינלנדיה: תורמים לניקיון מים בעולם ולא רק מכינים וודקה

הלקוח: וודקה פינלנדיה.

הסוכנות:  TCOLondon.

המטרה: להגביר מודעות בקרב מעצבי דעת קהל לגבי תרומתו של המותג למים נקיים בעולם.

הפיתרון: קמפיין בשני שלבים. השלב הראשון מתקיים ברשתות החברתיות בדגש על אינסטגרם ומציג משפיענים ומובילי דעת קהל משווקי מפתח בעולם שסגנון החיים שלהם מייצג את הערכים של פינלנדיה. המטרה הייתה להפוך את הקמפיין – שקודם תחת ההשטאג #LessOrdinaryWisdom  – לשיח אמיתי ברשת. השלב השני היה ליצור סדרת רשת בת ארבעה פרקים על מים נקיים, בהנחיית משפיענים שמזוהים עם המותג.

הסוכנות יצרה קשר עם ספורטאים וצלמים שאכפת להם מהמאבק העולמי למען מים נקיים. את הקמפיין באינסטגרם העצימו בזכות קמפיין מקביל גם בטוויטר ובפייסבוק. נבחרו שבעה משפיענים שיפרסמו את חכמת החיים שלהם, תחת ההשטאג  #LessOrdinaryWisdom, ויציגו תמונות טבע מדהימות מכל העולם שאי-אפשר להסיר מהן את העיניים.

את סדרת הרשת הנחה החוקר וצלם נשיונל ג'יאוגרפיק, קורי ריצ'רדס. לסדרה קראו "המסע מהמקור" (Journey From the Source) והיא כללה ארבע פעולות ספורטיביות אתגריות: צלילה חופשית, ראפטינג, גלישה בנהר וצלילה עם כרישים. הסדרה הופקה ברמה גבוהה מאוד ושמה דגש על החשיבות של המים הנקיים לא רק לשתייה.

התוצאה: לשלב הראשון של הקמפיין ברשתות החברתיות הייתה תפוצה אורגנית של 3 מיליון גולשים. ממוצע האינגייג'מנט היה גבוה מהממוצע בתעשייה פי 3.6.

he_ILHebrew