הלקוח: Speedo.
הסוכנות: Made By Sonder.
המטרה: להפוך את ספידו מסמכות בענייני שחייה בלבד לסמכות בכל הנוגע לכושר גופני.
במהלך אולימפיאדת ריו, העניין העולמי בשחייה נסק לשחקים וספידו רצתה לנצל את הבאזז* כדי להציג את עולם השחייה לקהלים חדשים. המטרה הייתה להפוך את השחייה לרלוונטית על רוכבי אופניים ומומחי יוגה. התוכן של ספידו קודם באמצעות משפיענים בחנות המקוונת, בערוץ יוטיוב וברשתות החברתיות. לפני האולימפיאדה (יוני-יולי) החברה פנתה לשחיינים פוטנציאליים עם עצות לשיפור עצמי ושיפור שגרת האימונים. במהלך האולימפיאדה (חודש אוגוסט) התוכן התמקד בחלק התחרותי של הספורט ואחרי האולימפיאדה (בחודש ספטמבר) התוכן היה מפורש יותר ועודד חובבי כושר להתחיל לשחות כחלק משגרת האימון שלהם.
התוצאה: שיעורי הקליקים בקידום ממומן (CTR) היו גבוהים בהרבה מהממוצע, למרות שטורגט קהל שאינו שוחה. במהלך הקמפיין הופקו חמישה סרטוני וידאו מקוריים, בהשתתפות משפיעים, עיתונאים וספורטאים שצברו יותר מ-47,000 צפיות.
* האתגר העיקרי היה לחבר את התוכן למשחקים האולימפיים, על אף תקנה 40 של הוועד האולימפי הבינלאומי לפיה מותגים שאינם נותני חסות ישירים לא מורשים להשתמש בניסוח הקשור לאירוע, לכתוב על המשחקים או להציג תמונות מהאולימפיאדה.