Nikon Pro

ניקון: להתחיל לדבר עם צלמים חובבים ולא רק מקצוענים

הלקוח: Nikon Pro.

הסוכנות: Cedar.

המטרה: לשדרג ולהנגיש את Nikon Pro – המגזין התלת-שנתי של ענקית הצילום "ניקון" באירופה – לאוכלוסיות נוספות מלבד קהל היעד הטבעי: צלמים מקצועיים וחצי-מקצועיים.

הפיתרון: תפיסת תוכן חדשה למגזין במקום לפנות רק לקהל מקצועי, המגזין הציג גם חדשות, עדכונים ומוצרים חדשים בדגש על התמונות הכי טובות שצולמו עם ניקון ברחבי העולם. התמונות המדהימות באיכות הכי גבוהה והסיפורים שמאחוריהן. המגזין מתמקד במבט מבפנים על תעשיית הצילום והביא לוקיישנים מושלמים ברחבי העולם, תובנות של מומחים וטכניקות צילום חדשות. כל גיליון כולל שלושה סיפורים על צלמים מובילים, הציוד שלהם והעבודה שלהם.

התוצאה: זמן הקריאה הממוצע של המגזין עומד על 55 דקות. 89% מהקוראים דירגו את המגזין כאינפורמטיבי, 85% אמרו שהוא מבדר ו-38% מהקוראים רכשו ציוד של "ניקון" בעקבות מאמר שהם קראו במגזין.

he_ILHebrew