יאהו! לייפסטייל: למכור יותר תוכן שיווקי לאמהות

הלקוח: אתר Yahoo!

הסוכנות: The Moment.

המטרה: להפוך את ערוץ הלייפסטייל של ענקית הרשת יאהו! לאטרקטיבי יותר עבור מפרסמים באוריינטציה נשית.

הפיתרון: הפקת סדרות רשת נישתיות שילוו את ההורים בתחומים: חיים בריאים, גידול ילדים וזוגיות. עבור המותג Fairy הופקה סדרה בת ארבעה פרקים באורך 12 דקות בשם "טיפים וסיפורים של אימא". הסדרה שילבה סיפורים אישיים עם חוויות משותפות. עבור המותג Pampers הופקה סדרה בת 12 פרקים באורך 2-3 דקות בשם "אהבה, שינה, משחק". כל פרק כלל שיחות אמיתיות של אמהות עם רופאים אונליין. השיחות כללו שאלות וטיפים שרלוונטיים לכולם – מטיפוח העור עד השלמת שעות שינה. השיחות של האמהות אפשרו להביא דיון ממקור ראשון תוך הבטחה שהשיחה לא מתוסרטת ועוסקת בבעיה אמיתית.

התוצאה: למרות האתגר, הסרטונים הצליחו לספק תובנה וערך אמיתי למפרסמים ולעורכי האתר.

he_ILHebrew