הלקוח: הצבא הבריטי.
המטרה: עידוד נשים להתגייס לצבא הבריטי.
הפיתרון: לפני תחילת הקמפיין נשים היוו רק 9% מסך ההון האנושי של צבא הוד מלכותה. הן היו כמעט בלתי מורגשות ולרוב התייחסו אליהן רק בהיבטים סטריאוטיפיים שליליים כמו הקושי להתגבר על המכשולים ומה המגבלות של נשים במסגרת הפעילות הצבאית. כדי לעודד נשים להכיר את הצבא הבריטי הקמפיין התמקד בהוצאת הנשים מאזור הנוחות שלהן כדי להראות להן את העולם של הכוחות המזוינים. להציג את המיומנויות הנרכשות ואת חיי היומיום של החיילים ובעיקר של החיילות. במהלך הקמפיין הוזמנו עיתונאיות מהמגזינים והאתרים של קבוצת Time Inc לסקר מגוון של אפשרויות קריירה לנשים בצבא הבריטי. כדי להוסיף אמינות לדיווחים, נשזרו בדיווחים סיפוריהן של חיילות המשרתות בצבא. הדגש הושם על שבירת התפיסות המוטעות והסטריאוטיפים הנוגעים לנשים בצבא.
התוצאה: התכנים פורסמו בחלק מעשרות כלי התקשורת של Time Inc כמו המגזינים Marie Claire, Look ו-Now ובכל אתרי האינטרנט של הצבא הבריטי. החשיפה עמדה על יותר משני מיליון נשים תוך כמה חודשים.