הלקוח: Hyatt.
הסוכנות: SevenC3.
המטרה: למלא את החדרים בבתי המלון של הרשת.
הפיתרון: בתי מלון תלויים בחיפוש אונליין תחרותי מאוד והמנצחים הם אלו שמשקיעים יותר בפרסום וזוכים למיקום טוב יותר באתרים המרכזים דילים. מטרת הקמפיין הייתה להגיע לקהל היעד דרך הרשתות החברתיות, לפני שהגולשים פונים לחיפוש מלון ביוזמתם. באמצעות מתודולוגיה של מיפוי סיפורים גיאוגרפית השיגה החברה תובנות על האירועים שמניעים מבקרים לערים מסוימות בזמן מסוים. לאחר מכן הופצו הצעות הצעות בתשלום בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר כדי להגיע לאנשים בנקודה המושלמת בשלב השיקול. הקמפיין התמקד בחמישה אירועים מרכזיים, כמו מרתון לונדון וגביע העולם ברוגבי, ובקהלים רלוונטיים לתוכן של הייאט.
התוצאה: במהלך הקמפיין הטראפיק מרשתות חברתיות לאתר החברה hyatt.com עלה ב-7%-26%. הטראפיק הכללי באתר עלה ב-11%.