הודו: שדרוג מגזין משרד החוץ שמופץ ב-170 מדינות

הלקוח: משרד החוץ של הודו.

הסוכנות:  Maxposure Media.

המטרה: אסטרטגיית תוכן חדשה למגזין India Perspectives – השופר הרשמי של משרד החוץ ההודי.

הפיתרון: אסטרטגית התוכן החדשה כללה כתבות על הקשרים של הודו עם מדינות אחרות והציגה את הנוף של המדינה באמצעות כתבות בסגנון יומני מסע שימושיים לתיירים. המידע אושר על ידי משרד החוץ בעצמו והמגזין היה עשיר בתמונות יפות.

השדרוג של המגזין בוצע במסגרת יוזמת Digital India של ראש הממשלה מודי, והאתגר היה להתאים אותו ל-16 שפות שונות באתר האינטרנט הרשמי. תפיסת התוכן התמקדה ביוזמות דיפלומטיות של הודו וקידום המדינה כיעד להשקעה ולתיירות, בדגש על היופי הטבעי והמגוון התרבותי של הודו, המסורות העשירות, האמנות, המדע והטכנולוגיה.

התוצאה: המגזין הפך לאחד ממקורות המידע האמינים בעולם על הודו. המגזין נשלח לדיפלומטים ביותר מ-170 מדינות – מה שהופך אותו לאחד מהמגזינים הנפוצים ביותר בעולם.

he_ILHebrew