בנטלי: מגזין לייפסטייל יוקרתי ללקוחות ולמי שרוצה להיות לקוח

הלקוח: יצרנית הרכב "בנטלי".

הסוכנות: SevenC3.

המטרה: להחיות את מגזין סגנון החיים היוקרתי של המותג.

הפיתרון: המגזין הושק מחדש כדי לייצר תוכן המשקף את העולם היוקרתי של לקוחות בנטלי, לתגמל את בעלי המכוניות על נאמנותם למותג, לעודד אותם לבצע רכישות חוזרות ולשנות את האופן בו לקוחות חדשים תופסים את המותג. תפיסת התוכן הייתה ממוקדת בחדשנות ובפיתוחים האחרונים של בנטלי כדי לפנות לקהלים חדשים ולעורר דיון חכם ויצירתי על ביצועים ואדרנלין. צוות בינלאומי של כתבי לייפסטייל הביא את הסיפורים ולב המגזין היה תמונות גדולות באיכות גבוהה. התוכן התמקד בכתבות עומק ארוכות על מכוניות ובעלי מכוניות עם הרבה תמונות.

התוצאה: בסקר קוראים, 84.9% דירגו את המגזין כטוב מאוד או מעולה; 91.7% אמרו שעיצוב והאסתטיקה של המגזין טובים מאוד או מצוינים ו-42.6% מהקוראים ביקשו לקבל מיילים מהמגזין (הממוצע בתעשייה עומד על 24%).

he_ILHebrew