בואו נדבר דוגרי: למה אתם בכלל צריכים עורך?

טוב ששאלתם. הנה 10 סיבות ממש טובות שרלוונטיות כמעט לכל מנהל במשק, לא משנה באיזה תפקיד או חברה אתם עובדים בה

נניח שאתם עובדים בחברה גדולה או בינונית, לא משנה באיזה תפקיד. אולי בשיווק, אולי במשאבי אנוש או אפילו בתקשורת פנים ארגונית. אולי אתם אפילו בעלי עסק קטן ונאבקים בעצמכם בכל החזיתות. אם קראתם את הכותרת של הכתבה הזו, אתם כנראה שואלים את עצמכם שתי שאלות:

1. מה זה בכלל עורך?
2. למה לעזאזל אני צריך אחד כזה?

ואולי אתם בכלל חושבים לעצמכם: אוקי, אני יודע בערך למה חשוב שהאתר שלי יעבור עריכה, אבל זה שירות לא הכרחי כל כך, נייס טו האב, ולמי יש זמן וכוח? אתם הרי עסוקים עד מעל הראש בעבודה. אז למה לא פשוט לשרבט כמה משפטים, לזרוק אותם באתר שלכם ולעשות "וי" על הנדנוד הזה של ה"תוכן". ואפשר גם לשלוח ניוזלטר עמוס בשגיעות כתיב או, סימני, פיסוק. לא, במקום הנכון. זה לא באמת חשוב.

או שאולי אתם טועים?

קבלו 10 סיבות שבגללן גם אתם צריכים עורך לעבודה שלכם. חייבים.

1. עורך הוא עוד זוג עיניים רעננות שיעברו על הטקסטים שלכם

ביליתם שעות, אולי ימים, ביצירת טקסטים. לא חשוב אם מדובר בהודעה לעיתונות, בכתבה שיווקית לבלוג שלכם, במצגת או דוח או סתם ב"מי אנחנו" באתר – קראתם את הטקסט הזה כל כך הרבה פעמים, עד שקשה לכם כבר להיות אובייקטיביים כלפיו. זוג עיניים רעננות יזהה בקלות האם באותה הפסקה נכתב המילה "כך" חמש פעמים, אם השתמשתם בביטוי לא נכון או שסתם יש לכם שגיאות הגהה מביכות. העורך המקצועי יתקן לכם את השגיאות ויהפוך את הטקסט למושלם, ברור וגם מעניין יותר.

2. אנחנו לא נתבייש להגיד לכם את האמת

אם תבקשו מחבר, קולגה או בן משפחה להגיד לכם מה דעתו על התכנים שלכם, סביר להניח שהם יתביישו להגיד לכם בפרצוף שזה לא מספיק טוב. בכל זאת, לא נעים. אנחנו, לעומת זאת, מבטיחים תמיד להגיד את האמת – הרי בשביל זה קניתם מאיתנו שעות. יש לנו משימה אחת, והיא להפוך את הטקסט שלך לטוב ביותר. גם אם זה אומר למחוק פסקאות שלמות או לעשות שינויים ושיפורים דרמטיים במסמך.

3. עריכה היא מקצוע

ממש כמו שאת הנעליים נתקן אצל הסנדלר ואת הטלפון הסלולרי במעבדה – כשרוצים עבודה מקצועית על טקסט, צריך עורך. כי עריכה טובה היא מקצוע נרכש, שהעורכים שלנו למדו במשך שנות עבודה רבות בידיעות אחרונות, Ynet, וואלה ומאקו. המקצוענים שלנו לא ינוחו לרגע עד שהטקסט שלכם יהיה מושלם.

4. בזכות העבודה המשותפת, גם כישורי העריכה שלך ישתפרו.

יש לנו אינטרס אחד ויחיד – שהטקסט שלכם יהיה הטוב ביותר. כל מסמך אותו תגישו לנו יוחזר אליכם מושלם עם הערות לשיפור ותיקון לפעם הבאה. למה? כי אנחנו כאן לא רק כדי לתקן טעויות באוטומט אלא גם לשפר את כישורי העריכה שלכם. כך תוכלו לגלות את הבעיות והשגיאות שאולי לא שמתם לב אליהן – ולשכלל את היכולות שלכם לפעם הבאה.

5. בניגוד לבנק הרגיל שלכם, בבנק השעות שלנו יש אינסוף אפשרויות.

בלי לשים לב – העבודה של כל אחד מכם מייצרת שורה ארוכה של טקסטים בחתימתכם: מיילים ללקוחות או לקולגות, מכתבים, חומרים שיווקיים, קורות חיים, טקסטים לאתר האינטרנט, פוסטים לרשתות החברתיות ועוד. עורך מקצועי יידע לתת לכל אחד מהטקסטים האלה את הטאצ' הנכון והמיוחד שיהפוך אותו למושלם.

6. בתכל'ס, נחסוך לכם הרבה זמן וכסף.

כמה זמן אתם משקיעים בכל טקסט שאתם מכינים? קוראים אותו שוב ושוב, משנים כאן מילה ושם מילה. מוחקים ומתחילים הכול מחדש. למה לשבור את הראש ולבזבז זמן (והרי זמן זה כסף)? תכתבו מה שאתם רוצים ושגרו אלינו. אנחנו כבר נהפוך את הטוב למושלם, בזמן שאתם כבר עובדים על הטקסט הבא שלכם.

7. אנחנו משאירים לך את המחמאות

תמיד נהיה מאחורי הקלעים, הסוד הקטן והמקצועי שלך. אחרי שתפרסם את המאמר המיועד, תשלח את המכתב למנכ"ל או תציג את המצגת שלך – אנחנו מאמינים שישימו לב לכך שמדובר במוצר מקצועי ומהודק. אתם תקבלו את כל המחמאות, ותוכלו להשיב שסתם שרבטתם משהו וזה לא כזה ביג דיל. אנחנו רק מבקשים שתספרו לנו במייל שהיה מוצלח, ושאתם מבקשים להגדיל את בנק שעות העריכה שלכם.

8. למה זה כל כך יקר?!

האמת היא שהמוצר שאנחנו מציעים בכלל לא יקר. תחשבו על שעת ייעוץ מעורך דין, ממנהל חשבונות או ממומחה בתחום אחר. רובם יקרים יותר. אנשי המקצוע שיטפלו בטקסטים שלכם הם מהטובים בישראל ויקדישו כל דקה מבנק השעות שלכם אך ורק בשיפור והידוק הטקסטים שלכם במינימום זמן ומקסימום תוצאות. במידה ונדרשים תיקונים מעטים, כל שעה שרכשתם תשמש ליותר טקסטים. במידה ונדרשים תיקונים רבים, ייתכן ויידרשו מספר שעות אך זכרו כי אנחנו כאן לייצר עבורכם טקסט מושלם.

9. למה לקנות חבילה נוספת?

קודם כל, אם נהניתם מהשירותים שלנו בעשר השעות הראשונות – אין סיבה שגם המשך הדרך המשותפת לא יהיה מוצלח ומקצועי באותה המידע. מעבר לכך, במידה ונגדיר זאת כמטרה משותפת – העורכים שלנו גם ייצרו לכם שפה ייחודית לכם, כזאת שתייחד אתכם ותלווה אתכם בכל המוצרים שייצאו מהחברה שלכם או מכם ושבמסגרת העבודה המשותפת יתגבשו ויקבלו צורה ואופי.

10. כי באמת אכפת לנו מכם.

מרגע שחתמנו על החוזה המשותף, אתם לא עוד לקוחות אלא שותפים שלנו לדרך. כדי לערוך את הטקסטים שלכם ולהפוך אותם לטובים ביותר אנחנו נחקור אתכם לעומק, נבין את ה-DNA שלכם ונהפוך להיות חלק בלתי נפרד מהחברה שלכם. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו (ולהיפך).

רוצים לדבר איתנו ולשאול שאלות? צרו קשר

he_ILHebrew