איקאה: מגזין עיצוב באווירה של פשטות

הלקוח: IKEA.

המטרה: הפקת מגזין – מודפס ואונליין – שמעורר השראה.

הפיתרון: הקמת מגזין והפקת תוכן רב-ערוצי שמפורסם לפי לוחות זמנים שונים בהתאם לפלטפורמה. המגזין המודפס יוצא פעם ברבעון, המגזין המקוון מתעדכן פעם בחודש והרשתות החברתיות מדי יום. כל זה תוך התייחסות רלוונטית לעונות השנה ולאזור הגיאוגרפי. הדרישה של איקאה הייתה שכל התהליכים יהיו פשוטים ויעילים ברוח החברה. מערכת המגזין נשארה נאמנה לקונספט של איקאה – מה שמשדרג את הבית שלכם משדרג גם את החיים שלכם. אחד האתגרים המרכזיים היה ליצור תוכן שאפשר לתרגם ביעילות ל-28 שפות ב-31 מדינות. תוכן רב-לאומי שגם משקף את הערך המרכזי של איקאה: "ליצור חיים טובים יותר".

צוות המגזין ביקר בבתים של משפחות שקנו ריהט ומוצרים נוספים באיקאה והציג את העיצוב של הבתים לצד הסיפורים האישיים וחיי היומיום שלהם. המגזין פרץ את גבולות המשפחה המסורתית והציג מגוון רחב של סוגי משפחות בדגש על ערכי השוויון והאינדיבידואליות. הקמפיין ברשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט ויוטיוב תקשר את הערכים של המותג לגולשים מדי יום.

התוצאה: לפי סקר לקוחות שנערך לאחר הקמפיין, 75% מהקוראים של המגזין שאבו ממנו השראה ללכת לסניף ולראות מוצרים; 83% מהקוראים המליצו על הגרסה המקוונת לחברים. המגזין זכה בפרסים ואזכורים מקצועיים  בשנים 2009-2012 ובשנת 2014 זכה בפרס אתר האינטרנט המוצלח ביותר.

he_ILHebrew